Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Σάββατο, 18 Νοεμβρίου 2017

Ο Θεός, ο διάβολος, καί τό κινητό τηλέφωνο


- Ανδρεας Μανδαλας
14 Νοεμβρίου στις 6:59 μ.μ.
Εσύ που το διαβάζεις ζητάω την γνώμη σου. Το κινητό τηλέφωνο είναι δοσμένο, από τον Θεό η τον διάβολο;;; Σχόλια

- Kyprianos Christodoulides «21 πάντα δὲ δοκιμάζετε, τὸ καλὸν κατέχετε· 22 ἀπὸ παντὸς εἴδους πονηροῦ ἀπέχεσθε». Απόστολος Παύλος, 1Θσ. ε' . Τό μαχαίρι είναι δοσμένο απ' τό Θεό ή από τό διάβολο ; Συναφές ερώτημα τής σοφιστικής τέχνης. Μέ τέτοια σοφίσματα δέν οικοδομείται η πίστη. Ο Θεός μάς προίκισε μέ τή λογική καί η σοφιστική τέχνη, είναι διαστροφή τής λογικής. Κλασσικό παράδειγμα, τό ιησουϊτικό σοφιστικό τέχνασμα αμφίδρομης χρήσης ή ερώτησης : "ο σκοπός αγιάζει τό μέσο".

- Ανδρεας Μανδαλας Τό μαχαίρι είναι δοσμένο απ' Τόν Θεό καθώς και όλες οι ανακαλύψεις των ανθρώπων εμείς κρινόμαστε (ευτυχώς από τον Θεό) από την χρήση που τους κάνουμε και όχι από σοφιστικές αναλύσεις του κάθε ενός μας? Κυπριανέ για σύνελθε αυτό του Απ. Παύλου πολύ ορθά το έβαλες το συμπλήρωμα τι το ήθελες;;;

- Kyprianos Christodoulides Ο σκοπός τής επικοινωνίας αγιάζει τό μέσον τής (κινητής) τηλεφωνίας ; Καί αντιστρόφως, μετά ή άνευ ερωτηματικού. Τό ερώτημα είναι προέλευσης ιησουϊτικής. Τήν έχει αποκλείσει ο Απ. Παύλος.
Επειδή μπορεί νά μήν τό καταλαβαίνεις : θεός καί μαχαίρι.
Ο σκοπός τού θεού αγιάζει τό μέσον τού μαχαιριού ή σκοπός τού μαχαιριού αγιάζει τό μέσον τού θεού. Καί,
Ο σκοπός τού κινητού αγιάζει τό μέσον τού θεού ή ο σκοπός τού θεού αγιάζει τό μέσον τού κινητού
Άν θέλεις τό πάμε στό δικό σου ερώτημα : Ο σκοπός τού θεού αγιάζει τό μέσον τού διαβόλου καί αντιστρόφως.
Τό ερώτημα που θέτεις έχει θεό, διάβολο καί κινητό. Οι Ιησουΐτες βάζουν θεό, διάβολο καί ότι άλλο θέλεις.

- Ανδρεας Μανδαλας Η καλή χρήση έχει αξία που είναι κατά Θεόν και η κακή χρήση που είναι κατά διαβόλου(αυτοί που το κιν. τηλ. το έχουν για να παρακολουθούν τους άλλους) είναι η κατά διαβόλου χρήσης και μία κακή χρήση είναι αυτή που δεν το έχουν για κιν. τηλ. που λέει και το όνομα του αλλά γιά όλες τις άλλες χρήσεις που μπορεί ένας διευθύνον μια εταιρία να τις χρειάζεται και όχι ο κάθε άσχετος???

- Kyprianos Christodoulides Εφόσον ξέρεις τήν απάντηση, γιατί θέτεις τήν ερώτηση;
- Ανδρεας Μανδαλας Kyprianos Christodoulides Γιατί ο κάθε ένας μας θα κριθεί από τον Θεό ανάλογα με την απάντηση στο ερώτημα που θέτω, εσύ απάντησες στο ερώτημα μου η θα περιμένω ακόμα; Ο Θεός μας έχει δώσει το κιν. η ο διάβολος, Ποίος μας το έχει δώσει;;;χωρίς περιστροφές η ο Θεός θα πείς η ο διάβολος...
- Kyprianos Christodoulides Εφόσον δέν καταλαβαίνεις ότι τό ερώτημα, στό οποίο ζητάς τήν απάντηση, θέτει αφ' εαυτού στροφές, συστροφές καί περιστροφές, δέν χρειάζεται νά απαντήσω, πέραν όσων έγραψα. Θεός, διάβολος καί μαχαίρι, είναι όπως θεός, διάβολος και κινητό.
- Ανδρεας Μανδαλας Kyprianos Christodoulides όταν λες Θεός, διάβολος καί μαχαίρι, εξήγησε μου δεν έχω καταλάβει ποιόν εννοείς πώς μας το έχει δώσει;;;
- Kyprianos Christodoulides "Η πολλή ανάλυση μάς βλάπτει γενικώς", λέει ένα τραγουδάκι. Εννοώ, βέβαια, τά αυτονόητα. Αφού δέν έχεις καταλάβει, ποιός σού έχει δώσει τή ζωή - άν τό ήξερες, δέν θά ρωτούσες - τότε τί ζητάς απάντηση ; Μήπως, γιά λόγους στατιστικής ;

- Ανδρεας Μανδαλας Αφού δεν σέβεσαι την αδυναμία μου στην γραμματική και απαντάς με Θεός διάβολος μαχαίρι χωρίς να λες το απλό Θεός η διάβολος δεν με βοηθάς να ξέρω ποιόν νομίζεις πώς έχει δώσει την ανακάλυψη του κιν. όταν βάζεις και τους δύό η είσαι με τον χωροφύλακα η με τον κλέφτη δεν γίνετε και με τους δύο... Έστω και έτσι σ'ευχαριστώ.

- Kyprianos Christodoulides Δέν είναι θέμα αδυναμίας στήν Γραμματική. Είναι στό νόημα τών γραμμάτων. Ο Θεός μάς έδωσε τήν λογική, βάσει δέ τής εκ Θεού λογικής κρίνουμε καί τά ερωτήματα καί τις απαντήσεις. Τό συγκεκριμένο ερώτημα, κρινόμενο μέ αυτή τή λογική, δέν ευσταθεί. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος είπε, πρίν πεθάνει, "Δόξα τώ Θεώ πάντων ένεκεν".

- Ανδρεας Μανδαλας Όταν δεν μου λες το νόημα αυτών που μου γράφεις τι να πώ; με φώτισες; Πάντως έχεις καταφέρει να μου έχεις γράψει τόσα πολλά που είναι χωρίς απάντηση με τώρα να λες δέν ευσταθεί το ερώτημα μου;;
- Kyprianos Christodoulides Τό συμπλήρωσα, επειδή υπέθεσα αυτό που γράφεις. Περίμενα νά μέ ρωτήσεις "τί θέλει νά μάς πεί ο άγιος μέ αυτό το πάντων ένεκεν ;". Ευτυχώς, όμως, σταμάτησες νά μέ ρωτάς. Κάτι είναι κι αυτό !

Υπέθεσα, μετά από αυτά που έγραψα, νά είχες καταλάβει τό άτοπο τού ερωτήματος. Φαίνεται όμως, αυτό δέν ισχύει. Πές, λοιπόν, τώρα εσύ ότι ίστασαι (στέκεσαι) πρό τού φοβερού βήματος τής Απολογίας μέ ενα κινητό στό χέρι καί ο θεός σέ ρωτά : Από ποιόν είναι δοσμένο τό κινητό τηλέφωνο; Κι εσύ δίνεις τήν απάντηση : Κύριε, Σύ μάς τό έδωσες.
Άν, ύστερα από αυτή τήν απάντηση, ο θεός σού πεί : Βλέπεις εδώ κανένα μέ κινητό ; τί απόκριση θά δώσεις ;

Μέ αυτό θέλω νά σού δείξω, πόσο άσχετο είναι νά νομίζεις ότι θά κριθούμε βάσει τού τί πιστεύουμε γιά τήν προέλευση τών κινητών τηλεφώνων : άν είναι εκ θεού ή όχι. Καί βέβαια δέν είναι, η ανάγκη καί οι ανάγκες είναι. Αυτές όμως δέν δόθηκαν από τόν άγιο Θεό, η πτώση μάς τίς επέβαλε, καί ο Τριαδικός Θεός δέν φταίει γι' αυτό. Είναι ανενδεής, δέν υπόκειται σέ ανάγκη, όπως ήταν οι Πρωτόπλαστοι πρό τής παρακοής.

- Ανδρεας Μανδαλας Βλέπεις εδώ κανένα μέ κινητό ; τί απόκριση θά δώσεις ; Δεν θα με ρωτούσε, απαντώ, για κάτι που δεν θα υπάρχει πλέον στην Βασιλεία Του, αλλά αν επιμένεις στην ερώτηση η απάντηση μου θα είναι δεν βλέπω κανένα διότι έχω μάτια μόνο για σένα Κύριε μου και Θεέ μου. Όσο για αυτά που μου γράφεις ποιό πάνω ( Εφόσον ξέρεις τήν απάντηση, γιατί θέτεις τήν ερώτηση;) απαντώ, πολύ σωστά ρωτάς διότι ξέρω ΜΟΝΟ την δική μου απάντηση που σαν γραμματιζούμενος θα είχες δει πώς γράφω : «Εσύ που το διαβάζεις ζητάω την γνώμη σου», και βλέπω η γνώση των γραμμάτων δεν σε βοήθησε να καταλάβεις τι ρωτώ;;; Μου γράφεις πώς το ερώτημα μου είναι προέλευσης ιησουϊτικής και από την περιγραφή που κάνεις γι αυτούς βλέπω εσύ γράφεις όπως τό ιησουϊτικό σοφιστικό τέχνασμα αμφίδρομης χρήσης ή ερώτησης "ο σκοπός αγιάζει τό μέσο". Όταν λες (Θεός, διάβολος καί μαχαίρι, ) αλήθεια ποιοί είναι οι Ιησουΐτες ;
Πρώτη φορά ακούω από σένα γιαυτούς τι είναι Χριστιανοί αιρετικοί η ότι άλλο πεις εσύ που τους μοιάζεις στην γραφή τους, γράφοντας σοφιστείες και δεν απαντάς στην ερώτηση, πόσο τους μοιάζεις και για να θέλεις να τους φορτώσεις σε μένα σίγουρα δεν θα έχουν τίποτα καλό αν κάνω λάθος πες μου να μάθω χωρίς σοφιστείες...
- Ανδρεας Μανδαλας Kyprianos Christodoulides (πάντων ένεκεν) δεν σε ρώτησα διότι είδα την αποκάλυψη που μου έκανες, έβαλες λέξεις που ξέρεις πώς δεν καταλαβαίνω νομίζοντας πώς έτσι δείχνεις την γραμματική σου γνώση; Αυτό έχει κρυμμένη υπερηφάνεια γιατρέ... πρόσεχε...

- Kyprianos Christodoulides Τάγμα Φραγκισκανών (παπικών) Μοναχών οι Ιησουΐτες, που ιδρύθηκε μετά τίς αποτυχημένες Σταυροφορίες, καί σκοπό είχε τήν απελευθέρωση τών Αγίων Τόπων. Οι Μοναχοί αυτοί ήταν επιστημονικά καταρτισμένοι καί απέκτησαν ισχυρή στρατιωτική καί οικονομική δύναμη.
Θέλησαν νά υποτάξουν τήν παπική ηγεμονία καί ήρθαν σε σύγκρουση μέ τήν παπική εκκλησία. Αφορίστηκαν καί μετά συγχωρέθηκαν. Είναι γνωστοί από αμφίδρομης διεύθυνσης θεολογικούς προβληματισμούς, τού τύπου - αυτό αργότερα - "η κότα έκανε τό αυγό ή τό αυγό τήν κότα;". Δηλαδή, κάτι σάν τό ερώτημά σου.

- Ανδρεας Μανδαλας  Γνώριζες όλα αυτά γ'αυτούς και με κάνεις όμοιο τους; Στην γλώσσα της Ιατρικής χρειάζεσαι εγκεφαλογράφημα...άμαι... (σημ.δική μου, ερωτηματικό";"). Αν είχα ρωτήσει ο Θεός έκανε το κινητό η το κινητό τον Θεό θα είχες δίκιο να μου λες πώς το ερώτημά μοιάζει με το ποιό ηλίθιο ερώτημα που έχουν κάνει οι άνθρωποι, αν έλεγα για το αυγό και την κότα θα ρώταγα η κότα έκανε το αυγό η ο κόκορας; Δηλαδή, κάτι σάν τό ερώτημά μου αλλά τόσο σου κόβει τόσα λες βάζεις κάτι που δεν έχω γράψει πώς το έγραψα για να με υποτιμήσεις αυτό είναι τακτική όσων νοιώθουν μειονεκτικά έναντι των άλλων περαστικά σου εύχομαι?

- Kyprianos Christodoulides  Όποιος θέλει νά μάθει, πρέπει νά ξέρει νά ρωτά, διότι κι αυτό είναι μάθηση. Τό ερώτημα «ο θεός έκανε το κινητό ή το κινητό τον θεό ;» είναι λίαν βλακώδες. Γι΄ αυτό δέν τίθεται. Τίθεται όμως τό «ο θεός έδωσε τό κινητό ή ο διάβολος;». Αλλά, είπαμε, είσαι περιορισμένων γραμματικών γνώσεων, κατά πώς έγραψες καί μή μέ κατηγορήσεις πάλι γιά υπερηφάνεια.
Παρένθεση γιά τό αυγό καί τήν κότα. Είπες «θα ρώταγα η κότα έκανε το αυγό η ο κόκορας;», ήταν η απάντηση που θά έδινες. Αν σκεφτόσουν λίγο περισσότερο, θά απαντούσες «πρώτα έκανε τά ζώα, κατά είδος καί γένος, ο θεός». Δέν προηγήθηκε ο κόκορας της κότας, ούτε η κότα τού κόκορα.. - [Kyprianos Christodoulides «Ανδρεας Μανδαλας αν έλεγα για το αυγό και την κότα θα ρώταγα η κότα έκανε το αυγό η ο κόκορας; Δηλαδή, κάτι σάν τό ερώτημά μου»]
Και σού φαίνεται λογικό αυτό τό ερώτημα ! Ε, τότε μπράβο σου !!

Σημείωση προηγουμένων καί τέλος.
Απαντούσα σέ ό,τι μού ζητούσες καί από πάνω, γράφεις ότι μού χρειάζεται εγκεφαλογράφημα. Λοιπόν, διάβασε τά παρακάτω καί ύστερα κάνε μου μπλόκ καί διαγραφή. Δέν θά είσαι ο πρώτος. Έτσι μέ αντιμετωπίζουν, όσοι αισθάνονται πώς κάπου σκαλώνουν, γιά νά με κατηγορήσουν στό τέλος ότι θέλω νά κάνω επίδειξη γνώσεων. Μέ ρωτούν, απαντώ, κι ύστερα μού λένε «κάνε κανένα εγκεφαλογράφημα».
Εσύ ισχυρίστηκες ότι είναι περιορισμένες οι γραμματικές γνώσεις σου καί γι' αυτό δέν μέ καταλαβαίνεις. Αυτός είναι ο λόγος που μέ ανάγκασε νά εξηγήσω τό "ίστασαι".
Άν, τώρα, ανακαλύπτεις σέ μένα υπερηφάνεια, που κάθισα καί σού έγραψα τόσα γιά νά καταλάβεις πως 1+1 κάνουν 2 ή 3, δές μήπως κάτω από τό χαλί σου κρύβεις αισθήματα μειονεξίας και ανημποριάς. Τά λένε κόμπλεξ. Αυτά είναι που σέ κάνουν νά μήν καταλαβαίνεις τά απλά πράγματα. Δέν έχω νά σού γράψω άλλο τίποτα.

- Ανδρεας Μανδαλας  Όσες φορές με έχεις συγχύσει τόσες σε έχω συγχωρήσει αν θες κάνε το ίδιο με εμένα και εσύ. Μια ιστορία θα σου πω και ελπίζω να την καταλάβεις στο ότι μας αφορά εμάς τους δύο. Υπάρχει ένας Μεγάλος Ποταμός που λέγετε Χριστός με πάρα πολλά παρακλάδια στενά που χωράνε ίσα-ίσα μια βάρκα την δική μας και δεν χωρά άλλη βάρκα, όλοι κάνουν κουπί ο κάθε ένας μόνος του και υπεύθυνος αν πάει σε αυτόν τον Ποταμό και άλλος κάνει κουπί αντίθετα να φύγει από αυτόν τον Ποταμό, κανείς δεν μπορεί στο παρακλάδι που είναι να πάρει μαζί του κανέναν όσο και να το θέλει, υπεύθυνος είναι μόνος του για το που θα πάει την βάρκα του και ουδείς άλλος. Κάνε το κουπί σου να κάνω το δικό μου και αν πάμε τελικά στον Ποταμό που λέγετε Χριστός τότε θα έχουνε Χαρά μεγάλη όσοι θα έχουν βρεί Τον Χριστό. Δεν θέλησα να σε βάλω στο παρακλάδι μου κάνε και εσύ το ίδιο με εμένα. Ο κάθε ένας μας είναι μόνος του στον αγώνα του. εύχομαι ο αγώνα σου να έχει στο βάθος Χριστό. εύχου και εσύ το ίδιο για μένα που το χρειάζομαι πολύ ο αμαρτωλός. Όσο για τις επαφές μας ας τις αραιώσουμε αφού τελικά ο ένας σκοτίζει τον άλλον. θα χαρώ πολύ αν συμφωνείς και εσύ, καλό αγώνα να έχεις. Με Αγάπη Χριστού Ανδρέας.

- Kyprianos Christodoulides  Σού τό είχα πεί εξ αρχής προφορικά, επειδή είχα καταλάβει ότι μάς χωρίζει χάσμα μέγα. Τί είχα πεί : «κράτει ό έχεις ίνα μηδείς λάβει τόν στέφανόν σου».

Υστερόγραφο. Ο Χριστός μέ τά παρακλάδια είναι η άλλη όψη τής θεωρίας τών κλάδων. Μόνο που, τώρα, τό δέντρο έπεσε καί τό πήρε ο ποταμός.

https://www.facebook.com/kypchri/posts/10210604223917163  μέ μικρές εδώ διορθώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: