Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017

Inner and Inter actions : Εσωτερικές καί εξωτερικές "διαδράσεις"


Κωνσταντίνος Στρατής Διαχειριστής ·19 Νοεμβρίου 2017 στις 9:36 μ.μ. Από ιστοσελίδα φέησμπουκ 

 Ακούω ότι μεταξύ των Ορθοδόξων Χριστιανών που ακολουθούν λανθασμένα το παλαιό ημερολόγιο υπάρχουν μερικοί οι οποίοι ενστερνίζονται την προτεσταντική ( διαμαρτυρόμενη) αίρεση της ευημερίας του Ευαγγελίου. 
Τά σχόλια όπως κατατέθηκαν. 

Areti La Fleur Είναι λίγο δραστική η αλλαγή ή κάνω λαθος.?
Kyprianos Christodoulides Θά έγραφα, γιά νά είμαι σύμφωνος μέ τό δόλιο πνεύμα τών νεολογισμών, ότι "η αλλαγή είναι διαδραστική". Interactive κατά τήν αγγλική καί τήν παραπαίουσα μετάφραση τής νεοελληνικής.
Areti La Fleur Kyprianos Christodoulides Το interactive να υποθεσω ότι το χρησιμοποιήσατε ως λογοπαιγνιο?...Αλλοιως θα σημαινη ότι οι μεν Παλαιοημερολογίτες προσχωρουςν στους Ευαγγελιστας οι Ευαγγελισται εις τους Παλεοημερολογιτας!...Επισης σε ποια καταταξη βαζετε τους Νεοημερολογιτας?
Kyprianos Christodoulides Άν μπορείτε νά μού εξηγήσετε τί σημαίνει η λέξη "διάδραση", όπου καί τό επίθετο διαδραστικός, -η, -ο, τότε νά συνεχίσουμε τήν κουβέντα. Η εκ μεταφοράς λέξη είναι interactive. Πείτε μου λοιπόν τή γνώμη σας, γιά νά δούμε ποιός καί ποιοί είναι οι ... διαδρώντες
- Areti La Fleur Kyprianos Christodoulides Την σημασια της λεξεως σας την εδωσα παραπανω...Διαδραστικο είναι κατι που δινει την ευκαιρεια να υπαρξη διπλευρη ( 'η και πολυπλευρη) συμμετοχη! Γι αυτό και σας ρωτησα αν εννοείτε ότι οι μεν προσχωρουν στους δε και τ'αναπαλιν! 
Kyprianos Christodoulides Αν τό "διαδραστικό" σημαίνει καί πολυδραστικό, πολυδραστικοί είναι τότε οι τού νέου ημερολογίου. Έχουν αναπτύξει διαχριστιανικούς, διαθρησκειακούς καί διαπεριβαλλοντικούς ( ! ) διαλόγους, επειδή η διάδραση (σημ. δική μου λέξη αυτό) σημαίνει σχέση εσωτερικής (inter) δράσης καί δραστηριότητας.
- Areti La Fleur Κυριε Χριστοδουλιδη, να το πουμε άλλη μια φορα? Διαδραστικο είναι κατι που μας επιτρεπει να λαβουμε μερος δλδ να συμμετάσχουμε στην δραση που παρουσιαζει/προσφερει. Ενας διαλογος είναι εκ των πραγματων διαδραστικος αφου σε αυτόν συμμετεχουν δυο 'η περισσοτερα προσωπα τα οποια συζητουν ένα θεμα. Διαδραση δεν σημαινει σχεση εσωτερικης δραστηριότητος. Στα αγγλικα η λεξις για το εσωτερικο είναι ΙΝΕR (iner-self, iner-house) η λεξις INTER που χρησιμοποιητε εσεις σημαινει (εκτος αλλων που δεναφορουν την συζητηση εδώ) και μεσον του...παραδειγμα ένα ταξειδι που περνα μεσα από συμπαντικούς Γαλαξιες θα είναι Διαγαλακτικο = intergalactic. Συνεπως η μεταφραση σε διαχριστιανικους και κλπ δεν υφίσταται διοτι ένα πραγμα δεν μπορει να γυριση την πραξη του μεσα στον εαυτο του 'η να ενεργυση σαν δευτερο προσωπο μεσα στον εαυτο του. Δεν ξερω πως αλλοιως να σας το εξηγησω.
- Kyprianos Christodoulides Τά inner καί τά inter
 Οι δράστες τής αγάπης έστησαν παγίδα μέ τό inter, θήραμα ο έσω άνθρωπος.
Inner = εσωτερικός. Inter = μεταξύ. Interview = συνέντευξη.
Εσφαλμένα, έγραψα προηγουμένως «η διάδραση (σημ. δικό μου αυτό) σημαίνει σχέση εσωτερικής (inter) δράσης καί δραστηριότητας.». Τό σωστό είναι «σχέση εσωτερικής (inner) δράσης καί δραστηριότητας».
 Δέν είναι λίγες οι φορές, όπου σέ μία συνέντευξη οι συνομιλητές εκφράζουν τήν δική τους θέα (view) τών πραγμάτων. Οπωσδήποτε, η θέα αυτή εκφράζει τόν εσωτερικό κόσμο τών συνομιλητών στήν συνέντευξη - καί όχι διάδραση τών ομιλούντων.
 Τά διαδραστικά inter : διαπολιτισμικά, διαχριστιανικά, διαθρησκειακά κλπ., μεταξύ δράσεων πολιτισμικών (διάβαζε πνευματικών πολιτισμών), χριστιανισμών (σημ. υπάρχουν παραλλαγές) καί θρησκειακών διαβουλεύσεων (consultations), αποβλέπουν πρός ένα καί μοναδικό στόχο : Στήν εσωτερική (inner) πνευματική αλλοτρίωση - κάποιος θά τό ονόμαζε «εσωτερική ιεραποστολή» - όπου κυριαρχεί η βλασφημία καί η πλάνη.
 Είναι η πλάνη τής Συμπαντικής Οντότητας, η οποία βλασφημεί τό άγιον Πνεύμα Θεός. Όλα τά interactions (διαδράσεις) δρούν ως εσωτερικοί (inner) πολιορκητικοί κριοί (μηχανισμοί) μέ στόχο τήν κατάργηση τών παραδεδομένων - παραδεδεγμένων, πνευματικών αξιών καί τήν εγκαθίδρυση νέων (διαπολιτισμικών) αρχών. Τά inter καθιστούν αδιόρατο τό inner. Πρωταγωνιστής, η δια-τραπεζική καί δια-κυβερνητική αυτοκρατορία Μίας Παγκόσμιας Τράπεζας, ενός ιδιωτικού πλανήτη, δια-βουλής ... τού Διαβόλου.
Κωνσταντίνος Στρατής Διαχειριστής ομάδας Οσοι ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, το ακολουθούν σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους, ή μόνον στα Εκκλησιαστικά πράγματα?. Πώς, για παράδειγμα, κλείνει ένα ραντεβού κάποιος που ακολουθεί το παλαιό ημερολόγιο, με έναν άλλο που ακολουθεί το νέο?
Kyprianos Christodoulides «- Κωνσταντίνος Στρατής : Οσοι ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, το ακολουθούν σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους, ή μόνον στα Εκκλησιαστικά πράγματα?.»  Απάντηση : Μόνο στά εκκλησιαστικά, παρότι φέρουμε τήν διαβληθείσα εικόνα τού χοϊκού ανθρώπου. « 48 οἷος ὁ χοϊκός, τοιοῦτοι καὶ οἱ χοϊκοί, καὶ οἷος ὁ ἐπουράνιος, τοιοῦτοι καὶ οἱ ἐπουράνιοι. 49 καὶ καθὼς ἐφορέσαμεν τὴν εἰκόνα τοῦ χοϊκοῦ, φορέσομεν καὶ τὴν εἰκόνα τοῦ ἐπουρανίου. » (1Κρ. ιε΄)
 Οι Οικουμενικές Σύνοδοι μάς καλούν νά φορέσομεν τήν εικόνα τού επουρανίου. Όχι όμως αυτή που προτείνει ο Πάπας, οι Μασόνοι, οι Οικουμενιστές, συλλήβδην δέ, οι Σιωνιστές. Δέν ανήκουμε στή Δύση.
Kyprianos Christodoulides - «Κωνσταντίνος Στρατής Η γνώμη μου είναι οτι εφόσον οι εραστές τοτ παλιού ημερολογίου δεν μπόρεσαν να το επιβάλουν παντού, τότε θα πρέπει να ακολουθούν το νέο ημερολογιο σε όλα και στα Εκκλησιαστικά και στα κοσμικά πράγματα»
Απάντηση : Οι εραστές τών εκσυγχρονισμών είναι άλλοι καί όχι οι ακόλουθοι τών δογματικών θεσπισμάτων, ήτοι, τής εκκλησιαστικής Παράδοσης. Κάτι τό οποίον δέν επιβάλλεται, αλλά πιστεύεται. Τά αφορώντα στήν πίστη δέν επιβάλλονται, πιστεύονται όχι στά τυφλά, αλλά κατόπιν μαθητείας, εφόσον υπάρχει μαθησιακή προαίρεση καί όχι παγγνωσία.
Οι πρό ημών ακολουθούσαν τό ημερολόγιο, που είχε θεσπίσει η Εκκλησία, καταδικάζοντας (κατόπιν Συνόδων Τοπικών) όποιον δεχόταν τό Γρηγοριανό ημερολόγιο - διορθωμένο Ιουλιανό, χάριν κοροϊδίας τού εκκλησιαστικού Σώματος.
Αυτοί, οι πρό ημών γονείς, τί ήταν ; Πλανεμένοι, όπως οι πατέρες τής Εκκλησίας, κατά απόφανση τού οικουμενικού Βαρθολομαίου καί άλλων ;
 Σέ τί θά εμπόδιζε τήν Πολιτεία νά έχει αυτή τό δικό της ημερολόγιο καί η Εκκλησία τό δικό της. Δέν θά είμαστε, άλλωστε, μόνο εμείς. Πολλοί άλλοι, συμπεριλαμβανομένων τών Εβραίων, έχουν διαφορετικό πολιτικό ημερολόγιο από αυτό (σεληνιακό) τής θρησκείας των. Όμως, παπικοί καί προτεστάντες, είχαν διαφορετική γνώμη. Ο παπάς νά είναι παπάς καί ο ζευγάς ζευγάς. Εψεύδοντο. Εκκλησία καί Διπλωματία έπρεπε νά έχουν κοινό ημερολόγιο, άρα, κοινούς εορτασμούς : θρησκευτικούς καί πολιτικούς.
Αλλά, «15 τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; », καί μάλιστα, όταν η Διπλωματία έχει υποτάξει τήν Εκκλησία, λόγω ανίκανων καί δουλοπρεπών Ιεραρχών. Παράδειγμα, τό ιερατείο τών σταυρωτών όταν «15 οἱ δὲ ἐκραύγασαν· Ἆρον ἆρον, σταύρωσον αὐτόν. λέγει αὐτοῖς ὁ Πιλᾶτος· Τὸν βασιλέα ὑμῶν σταυρώσω; ἀπεκρίθησαν οἱ ἀρχιερεῖς· Οὐκ ἔχομεν βασιλέα εἰ μὴ Καίσαρα» (Ιν. ιθ΄).
 Τό έγραψα καί θά τό ξαναγράψω. Η Εκκλησία σκοπό έχει νά μορφώνει ουρανοπολίτες - άρχοντες και αρχόμενους, τού κόσμου τούτου. Δέν ανακατεύεται μέ τήν Διπλωματία τού αιώνος τούτου τού απατεώνος.
-  «Κωνσταντίνος Στρατής Αλλωστε το ημερολόγιο είναι ανθρώπινο και γήινο κατασκεύασμα και δεν έχει καμμιά σχέση με το άχρονο του Θεού, γιατί ο Θεός δεν έχει Χρόνο»
 Απάντηση : Παρ΄όλα αυτά, ο Χριστός ετέχθη εν χρόνω, καίτοι άχρονος, εμείς δέ, θέλοντας μή θέλοντας, δέν είμαστε άχρονοι όπως ο άχρονος Θεός. Έν χρόνω ζούμε «16 ἐξαγοραζόμενοι τὸν καιρόν, ὅτι αἱ ἡμέραι πονηραί εἰσι». Τίς παραπάνω ημέρες που μάς πούλησε ο Πάπας, δέν τίς αγοράζουμε. Όποιος θέλει τίς παίρνει, πιστεύοντας ότι « όσοι Χριστιανοί του παλιού ημερολογίου το έχουν αναγάγει σε σωτηριώδους σημασίας είναι εκ προοιμίου λάθος». Νά σημειώσω, είναι λάθος η περί σωτηρίας άποψη τού ακαινοτόμητου ημερολογίου τής Εκκλησίας καί όσων τό ακολουθούν. Ο χρόνος δέν αγιάζει τόν άνθρωπο, ο άνθρωπος αγιάζει τόν χρόνο, τόν σύμφωνο χρόνο τής Εκκλησίας βάσει τών αγίων Αυτής.
Κωνσταντίνος Στρατής Διαχειριστής ομάδας Kyprianos Christodoulides, καιρός παντί πράγματι κατά τον Εκκλησιαστή. Παρόλα ταύτα πιστεύω οτι η αναγωγή του ημερολογίου σε κεφαλαιώδες ζήτημα σωτηρίας μέχρι της άποψης οτι οσοι συμμετέχουν σε Εκκλησίες που ακολουθούν το νέο ημερολόγιο θα χαθούν, οπως αλλαχού και από άλλα μέλη της Εκκλησίας του παλιού ημερολογίου πρεσβεύεται, και δεν θα τύχουν της αιωνίου ζωής, πιστεύω οτι είναι λάθος. Παρά ταυτα τα επί μέρους, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω σε ένα μεγάλο μέρος του κειμένου σας εις ό εκθέτετε την απολογία της Εκκλησίας του παλαιού ημερολογίου, και να το θεωρήσω οτι είναι σωστό, αλλά όχι όλο το κείμενο.
Kyprianos Christodoulides Είναι κεφαλαιώδους σημασίας, επειδή διέσπασε τήν ενότητα τής καθ΄ ημάς Εκκλησίας. Τό ψεύδος εκτόπισε τήν αλήθεια . Η αναφορά αυτή αφορά στά θεσμικά πρόσωπα. -  Κωνσταντίνος Στρατής Διαχειριστής ομάδας Kyprianos Christodoulides Ποτέ δεν μπορεί το ψεύδος να εκτοπίσει την αλήθεια. Διότι ο Χριστός δεν μπορεί να εκτοπιστεί ως η μόνη αλήθεια . Ο Χριστός είναι η οδός και η αλήθεια και η ζωή και είναι ο αυτός για όλους όσους υπακούουν σε Αυτόν.
Kyprianos Christodoulides Ασφαλώς, δεν μπορεί το ψεύδος να εκτοπίσει την αλήθεια. Τί κάνουν όμως οι ευρισκόμενοι εις τόπον καί τύπον Χριστού ;


 - Ανδρεας Μανδαλας Μου έλεγε (δεν τα έγραφε) ο εν λόγο κύριος, ο Ορθόδοξος Ιερέας που κοινωνώ από τα χέρια του μου δίνει αίρεση και όχι Σώμα και Αίμα Χριστού, διότι ακούστε διαβολική λογική. Ο Ιερέας μνημονεύει τον Επίσκοπο του ο Επίσκοπος μνημονεύει τον Ιερώνυμο που μνημονεύει τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο που μνημονεύει τον Πάπα, γιαυτό η αίρεση του Πάπα φτάνει στον Ιερέα που μου την μεταδίνει???ότι και να του είπα αντίθετο αυτός επιμένει σε αυτήν την λογική. Συγχώρα με Άγιε Απ. Παύλο που δεν σε άκουσα στο μετά μία και δευτέρα νουθεσία παραιτού και το έκανα πολλές φορές, αλλά σου υπόσχομαι αυτή είναι η τελευταία φορά που γράφω σε ότι γράφει ο εν λόγο κύριος, από δω και πίσω μόνο σιωπή του χαρίζω και εύχομαι Ο Θεός να τον φωτίσει στον νου καθώς και όλους μας που το έχουμε τόσο Ανάγκη...
Kyprianos Christodoulides Συμπλήρωση προηγουμένου σχολίου σχετικά μέ τά inner καί τά inter. Σημειώνω, γράφω πάντα τήν άποψή μου καί όχι αποφαινόμενος διά Συνόδου. Ο μνημονευτής αμνημόνευτου, δηλαδή αιρετικού, μεταδίδει "διαδραστικά" (inter-active) τήν αίρεση, διότι ο κοινωνών πιστός έχει υποστεί, χωρίς νά τό αντιλαμβάνεται, τήν εσωτερική δράση (inner-action) τής αλλοτρίωσης. Δηλαδή, τήν αποξένωση εκ τής πνευματικής αληθείας τού Σώματος καί Αίματος Χριστού, παρότι ο ίδιος (ο κοινωνών πιστός) ισχυρίζεται ότι εφαρμόζει κατά γράμμα τά διαλαμβανόμενα στό σχετικό εδάφιο τής Καινής Διαθήκης.
Αυτού τού είδους οι ευσεβείς πιστοί θυμίζουν τήν Παραβολή τού Τελώνη καί τού Φαρισαίου, όπου ο τελευταίος, "σταθείς πρός εαυτόν ταύτα προσηύχετο" (Λκ. ιη' 11).
 Σημειώνω καί πάλι, ότι γράφω τήν άποψή μου καί δέν προτίθεμαι νά σχολιάσω σχόλια επί τών γραφομένων μου. Τά οποία - επανάληψη καί αυτό - αποτελούν συμπλήρωμα προηγηθέντος δικού μου σχολίου : "Τά inner καί τά inter".

Δεν υπάρχουν σχόλια: